loading...
مهدی دیزاینر|آموزش ,لایه باز,اسکریپ و...
آخرین ارسال های انجمن
ali5500 بازدید : 18626 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (12)

با سلام خدمت کاربران سایت مهدی دیزاینر.

امروز فیلم آموزش نصب بکاپ رز طرح بر روی هاست رایگان دایرکت ادمین رو آماده کردم  که میتونین در ادامه مطلب دانلود کنید

این پست مخصوص اعضاست.لطفا ثبت نام کنید

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین ابراهیمی در تاریخ 1395/01/18 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
ارور میده هنگام نصبConnection Error : Please try later.
من تمام مراحل را بدون شک درست رفتم و رو دو هاست هم امتهان کردم دوباره ارور میده چی کار کنم؟
پاسخ : سلام به احتمال زیاد مشکل ازهاست هست!
یا دیتابیس!یا اینکه خود هاستدهی مشکل داره!

این نظر توسط حسین ابراهیمی در تاریخ 1395/01/18 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

Connection Error : Please try later
سلام به من این ارور رو میده چی کار کنم

این نظر توسط محمد رضا در تاریخ 1394/11/04 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

این فایلince داره
پاسخ : خیر نداره!

این نظر توسط zananoori در تاریخ 1394/11/03 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید من مراحلو انجام دادم در اخر وقتی میخوام نصب کنم این گزینرو میده اگه راه حلشو بگین درسکنم ممنون میشم ممنون از سایته خوبتون Connection Error : Please try later.
پاسخ : سلام احتمالا مشکل از هاستتون باشه!یا یکی از مراحل رو اشتباه رفتین!

این نظر توسط میلاد قشمی در تاریخ 1394/07/13 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

رمز ادمینش چیه
پاسخ : این بکاپی ک نویسنده سایت گذاشته بودن لینکش منقضی شده ، رمز ادمین این بکاپ 101010 هست!شاید بکاپ های دیگه رمزشون فرق داشته باشه،از اون جایی ک بکاپ رو دانلود کردید باید ببینید رمزش چیه!
+به زودی لینک اصلاح میشه!ب دلایلی وقت نکردم لینک رو اصلاح کنم!

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/06/08 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

وقتی میخوام برای تکمیل رومم اونجایی که باید به اخر رومم install.php
اضافه کنم چیزی نمیاره
پاسخ : نباید مشکلی داشته باشه.باید بعد از ادرستون /install یا /install.php رو وارد کنید
اگه حل نشد اسکرین شات بدین

این نظر توسط mehrdad در تاریخ 1394/05/21 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

این که رز طرحه ای بابا اول خودتون فیلم رو ببینین بعد بزارین
پاسخ : عنوان رو ببینید نوشته "آموزش نصب بکاپ رز طرح بر روی هاست رایگان دایرکت ادمین" !

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/05/12 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش میخواستم بگم من با فیلم حالی نشدم متن داری بزاریشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام این پست رو یکی از نویسنده ها ارسال کردن و امکان این کار نیست متاسفانه!

این نظر توسط اندروید در تاریخ 1394/03/21 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش سایتت عالیه.
فقط اون لینک دانلود بکاپ خرابه لطفا درستش کن
یا برام ایمیل کنerfan3779@gmail.com
اگه هم ایمیل نکردی هر وقت لینک دانلودو درست کردی از طریق همین ایمیل بهم خبر بده
فقط لطفا هر چه سریتر کارم لنگه
مرسی

پاسخ : با سلام به زودی تمام مطالبی حذف شدن رو سعی میکنم لینکشونو بروز کنم!
البته مشکلی پیش اومده که همه ی مطالب پاک شدن و مجبورم از کاران درخواست کنیم که مطالب رو آپلود کنن تا دوباره بذارم توی سایت!

این نظر توسط ف در تاریخ 1394/02/11 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

داداش عالیه عالیه فقط رمز ادمین چیه؟هر کاریAdmin Password میزنم نمیاره برم اسش کن تورو خدا09335386909بهترین سایتو داری بخدا
منتظرم برام اسش کن تورو خدا
پاسخ : سلام من خودم که توی کار چتروم نیستم!ولی توی فیلم که رمز ظاهرا 101010 هستش!
+ارسال شد
موفق باشید...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید کدام دوره آموزشی اول در سایت برگذار بشه؟(یک گزینه را انتخاب کنید)
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1163
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 24,281
  • بازدید کلی : 171,345